Klachten

Hebt u een klacht over een product, een online bestelling of onze dienstverlening? Laat het ons weten. We doen ons best uw klacht snel op te lossen.

Hebt u een klacht over een product?

Meld uw klacht bij ons winkel. Neemt u wel de kassabon of (bij een online bestelling) de factuur mee. Gaat het om een product dat u al hebt verwerkt of dat u niet mee kunt nemen naar de bouwmarkt? Vul dan het contactformulier in. Bij de afhandeling van klachten volgen we natuurlijk de wet.

Hebt u een klacht over onze dienstverlening?

Meld uw klacht bij ons winkel in Rotterdam of vul het contactformulier in.

Hebt u een klacht over een online bestelling?

Vul zo snel mogelijk ons contactformulier in. U ontvangt binnen 3 werkdagen een ontvangstbevestiging. Binnen 14 dagen hoort u hoe we uw klacht oplossen.

Hebt u een verkeerd of beschadigd product ontvangen?

Bij online bestellingen adviseren wij u het pakket bij ontvangst te controleren. Merkt u bij levering dat u een verkeerd product hebt ontvangen? of dat het product is beschadigd? Laat het ons dan zo snel mogelijk weten via ons contactformulier. Wij doen ons best om het probleem snel op te lossen. Is het artikel beschadigd geraakt bij het uitpakken of daarna? Dan bent u zelf verantwoordelijk voor de schade. Ruilen of terugbrengen kan alleen als het product compleet is en in de originele verpakking zit.

Hebt u online bij ons een product gekocht en gaat dit na een bepaalde tijd stuk?

Wanneer er garantie op het product zit, kunt u naar ons winkel langskomen. Neemt u wel de factuur mee die u per e-mail hebt ontvangen. Afhankelijk van hoe lang het is geleden dat u het product kocht, wordt het vervangen of gerepareerd. Bij Garantie leest u er meer over.

Zit er geen garantie (meer) op het product? Vraag één van onze bouwmarktmedewerkers om advies.

Gaat het om een product dat u al hebt verwerkt of dat u niet mee kunt nemen naar de bouwmarkt? Vul dan ons contactformulier in.